Zalety i zastosowanie kart plastikowych

Zalety i zastosowanie kart plastikowych

Technologie

Karty plastikowe i oferty rabatowe są ważnymi elementami programów marketingowych mających na celu budowanie lojalności klientów. Konsumenci i klienci biznesowi mogą ubiegać się o karty plastikowe członkowskie oferowane przez firmy, które sprzedają często kupowane produkty lub usługi.

Znaczenie biznesowe kart plastikowych

Karty plastikowe zapewniają klientom takie korzyści jak zniżki na przyszłe zakupy lub takie przywileje, jak dostęp do salonu członków na lotnisku. Karta plastikowa może być bezpłatna dla klientów lub może podlegać opłacie, jeśli oferują przywileje o wysokiej wartości. Sam wydruk kart plastikowych jest stosunkowo tani i nie wpływa na budżet firmy.

Wartość dodana dla klientów

Karty członkowskie zapewniają firmom możliwość dodania wartości dodanej dla swoich klientów. Klienci sklepu mogą na przykład otrzymywać ekskluzywne oferty lub nagrody w postaci punktów lojalnościowych, które mogą wymieniać na inne produkty lub usługi. Banki mogą oferować swoim klientom wyższe limity kredytowe lub usługi bankiera osobistego. Klienci biznesowi mogą otrzymać bezpłatną dostawę lub całodobową obsługę. Te usługi o wartości dodanej odróżniają firmy od konkurentów i mogą stanowić zachętę do zakupu od firmy, która oferuje dodatki. Firmy mogą uporządkować programy członkowskie i oferty rabatowe, aby zachęcić do większych wydatków. Mogą oferować wielopoziomowe rabaty lub dodatkowe nagrody dla klientów, którzy wydają powyżej określonego poziomu. Firmy mogą również oferować różne kategorie członkostwa klientom, którzy zobowiązują się do wydatków na uzgodnionym poziomie. Program może oferować srebrne, złote i platynowe karty członkowskie, z których każda ma odpowiedni poziom korzyści.